neljapäev, 29. august 2013

Asjad Mida Ma Armastan Või Mis Armastavad Mind...

 TUHKATRIINU KINGAD
On asju mis mulle väga meeldivad. 
Isegi siis kui neil puudub praktiline väärtus.
On ainult ilus.
Või omapärane.
Või vintage.
Need asjad on päris minu omad ja meie armastus on vastastikune:)
Kas on olemas naist kes ei sooviks vähemalt ühel korral elus tunda ennast muinasjutu printsessina? Aga just need kingad annavad selleks võimaluse...

KLEIT
Selle kleidi leidis tegelikult Sirilin aga see osutus talle suureks.
Minule istus ta kui valatult.
Nagu olekski minu kleit.
See kleit meenutab mulle aegade taguseid "überblinger" trallamise kohti nagu Valge Hobu ja Trilobiit ja isegi restorani Turist.
Ja muidugi restorani  Kevad või restot nagu siis oli tavaks nimetada...
Oh aegu ammuseid:)
SEELIK
Tegelikult kuulub seelik rohken "ise tehtud ja selle üle uhke" liigitusse aga ma armastan teda. Armastan nii väga, et kannan vaid minu jaoks erilistel juhtumitel kuna seelikuke avaldab kergeid kulumise märke.


KINGAD
Loomulikult on need kingad pärit kasutatud asjade hulgast.
Ja nende hulgast mis rändavad hunnikusse- neid ei taha mitte keegi.
Minu lemmik hunnik!
Kinda on ülilahedad, 60- te vintage.
Kuldkingakesed pärlitega.
Kuidas on võimalik, et neid kingi mitte armastada?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar