laupäev, 12. oktoober 2013

Teen süüa...

Tegelikult algas kõik sellest, et mul kadus isu.
Aga ma pidin sööma, et võtta ravimeid ja keha jaksaks tegutseda.
No siis ma üritasin iga toiduga selle valmistamise teel luua isikliku suhte.
Umbes selline, et ma mässan ja mässan aga tea- lõpuks ma söön su ikkagi ära.
Tänaseks on mul isu taastunud ja mu keha naudib seda lahestades kõik järjekindlalt enassse.
Aga seoses mu parima söbra KML pikaajalise visiidiga pean ma võtma üpris suurt hulka pille.
Kahjuks ei ole need pillid hernekommid nagu Pipi Pikksukas vaid üpris jube mürk.
Selleks, et mürki vähem süüa ei tohi mu kaal grammigi tõusta ja peale selle ei tohi ma ka suurt midagi süüa...
See mida ma süüa tohin ei ole mulle just eriti apetiitne...
Järelikult tuleb ise ja ennast petta...

Väga hea on süüa püreesuppe ja õnneks nad maitsevad mulle. Neid võib teha kõigest. Minu lemmiks on juurviljapüreesupp- kaalikas, kõrvits, porgand, küüslauk, sibul... tegelikult sobib sinna kõik. Aga vot kartulit ma selle supi sisse ei pane. Lihtsalt ei maitse.Kohe väga ei maitse. 
"Päts" teeb päikesekuivatatud tomatite ja oliividega saia. See lõhnab täpselt sama moodi nagu ma Maltal sõin aga päris nii ta ei maitse. Kuid ajab asja ära ja supi kõrvale ahjus juustuga küpsetet on üpris broo:)

Kui ma olen tubli olnud ja hoidnud kinni karmidest toitumisreeglitest siis luban endale pühapäeval midagi väga väga meelepärast.
Avastasin kalkuni kintsuliha. Pean tõdema, et  teatud viisil valmistatuna võib tal olla üpris spetsiifiline maitse. Kuid just see mulle meeldibki!
Põhimõtteliselt valmistan seda kahel viisil- omas mahlas või koorekastmes. Viimast siis puhul, kui olen eriti tubli olnud.
Ja kindalsti kasutan mõlema valmistusviisi puhul päikesekuivatatud tomateid, küüslauku ja peterselli.
Muud lisandid on loominguline küsimus.
Ja kindlasti peab seda head sööma makaronidega.
Sobivad ka "euroabiga" saadud makarooooooooooonid:)
 Peedikotlet.
Rohkem peeti, toorest ja peenelt riivitud. Keedupeet sobib ka aga maitse on hoopis teine. 
Küüslauku ja maitserohelist.  
Lihaks hakitud kalkunikintsuliha . Ei maitse mulle eriti aga käib kah.
Parim on veisehakkliha.
Kotletid veeretan riivsaias ja küpsetan ahjus.
Praetud toit mulle keelatud.
Ja uskuge salatiga maitseb hea.
Kes soovib võtab kõrvale keedetud kartulit aga mina  eelistan süüa salatiga mis koosneb värskest kapsast, kurgist, paprikast ja kastmest milles on kindlasti natuke inglise sinepit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar