esmaspäev, 11. november 2013

Asjad müügiks või vahetan millegi vastu

Avastasin, et mul on asju mida ma ei vaja.
Õigemini ma arvasin end vajavt kuid tegelikult ei ole mul neid vaja läinud.
Või ma ei ole neid kandnud. Millegipärast. Ma ei tea isegi miks.
Kindlasti on kellelgi neid rohkem vaja.
Niisama ära ei anna. Müün, sümboolse hinnaga.
Aga veel rohkem meeldiks vahetada.
Valik on teie mu sõbrad!
Kõik minu asjad on kantud ja enamuses pärit ka kaltsukatest.
Saapad. 
Kauboisaapad.
Hästi mugavad.
Number 37.
Ja täpselt nii pruunid nagu pildil näha nad ongi.





















MANTEL ON TUUNITUD, SAANUD ÜLIVÄRVILISE SABA JA ANTUD REKLAAM-KÕNDIMISEKS MARJULE

Üks mõnus, pikk ja soe mantel.
Minule on ta praktiliselt kandadeni.
Soe fliisvooder ja truklitega saab kurguni kinni panna.
Vöökohas reguleerimisnöörid ja selja taga lahe suur lukuga tasku.
Nagu känguru paun, ainult selja taga.
Ideaalne vihmase ja tuulise sügisilma mantel.
Proovitud.
Värvilt tume tume hallikasroheline, fliisvooder toon heledam.
Kui keegi ei taha siis läheb "katsejäneseks" helkurvärviga trükkimistehnika proovimiseks.
 

Hõbehall kerge kevad- sügis poolmantel.
Lillemotiiv sametinetrükk.
Kantud. 
Ühest kohast rebenenud ja parandatud aga üldiselt jääb see õlakoti alla peitu.
Kapuuts on peidus luku all krae sees.
Varrukad on poolvarruka moodi ja muidu pikad soonikkoes otstega.
Taskud musta soonikkkoe ilustustega.
Pingutusnöörid kapuutsi servas, vöökohas ja all servas. 
Kingad, 37 number.
Mulle on nad millegipärast suured.
Mugavad.
Väga  vähe kantud.
Ma ei taha neid enam, sest nad meenutavad mulle ühte käidud teed.
Uuel omanikul ei maksa karta.
See käidud tee oli hea käidud tee.
Aga minu jaoks see tee lõppes otsa.
Seda teed enam ei ole.
See võei minult ära.

Täiesti üleliigseks osutunud kott.
Paraja suurusega. Vanakooli läpakas mahub sisse.
Liiter piima, pool leiba, koore pakk ja kaks apelsini mahuvad kotti...
Kasutatud mõned korrad.
Minu jaoks liiga daamilik:)
Saapad, 37 suurus.
Kantud, kuid täiesti korras. Isegi kontsaplekid peavad vabalt saapahooja lõpuni vastu.
Ma võin ju punnitada aga  no ei ole ma sellise saapa inimene.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar