pühapäev, 17. november 2013

Minu ideed, minu teostus, minu looming...




Mulle meeldib must värv.
Mulle meeldivad ka musta värvi riided.
Aga vahest tahaks, et oleks edevam ja värvilisem.
See on naiselikult inimlik.
Kõige olulisem on, et sellist asja ei oleks kellelgi teisel.
Nii sündis üks värvilise sabaga mantel, mis algselt oli mõeldud töö tegemise kehakatteks.
Aga minu jaoks tuli see nii hästi välja, et vähemalt mõnda aega kavatsen sellega niisama ringi skautida.
Testitud pühapäevasel pärastlõunal kahes suuremas kaubanduskeskuses ja tulemustega ülirahul.
Välja tuli ta siis selline!
Kasutasin tekstiilivärve ja helkurvärvi.
Trükitempiks hiinakapsas.
Järge ootavad üks pikem manel ja Jumbu dubljonka:)
Selline ta siis sai!

Tegelikult olen ma ise nii põnevil otsimaks uusi trükitempleid.
Vaatasin, et paprika annab kena õiemotiivi...
Kuidas saaks trükkida ilusaid õhulisi lumehelbeid...?
Ahh, nüüd on siis mõneks ajaks tegevust küllaga:)

1 kommentaar:

  1. Tere Mare,
    mantel näeb kena välja!
    Mind huvitab, kust on võimalik saada helkurvärvi ja kas seda ka plastikule kanda saab?
    Tervitades
    Luigi

    VastaKustuta